Valšovické polesí

14.06.2015 14:27

Střední lesnická škola v Hranicích si pro nás připravila ve Valšovickém polesí program plný zajímavostí o lesních stromech, rostlinách a živočiších. Děti provázeli budoucí lesníci, kteří si zvolili péči o les jako svou profesi. Byli to odborníci na slovo vzatí. Jak se dětem výlet líbil? Posuďte sami. Zuzanka Svobodová: Byli jsme ve Valšovicích. Líbilo se mi, jak nás učili hrát na píšťalky, které mohly přivolat nějaké zvíře. Potom se mi líbilo, jak jsme viděli v rybníku na žabinci plazit se hada. Poznávali jsme zvířata a viděli jsme kůži kuny. Já jsem se naučila pískat na bukový list. Bylo to super! Anička Jiříčková: Do Valšovic jsme přijeli autobusem. Přivítali nás písničkami. Šli jsme kousek do lesa, dostali jsme kartičky, na kterých byla různá zvířata. Já jsem měla bažanta. Zkoušeli jsme slaňování. Bum, spadla jsem. Viděla jsem žábu. Bylo to všechno velmi hezké!